Varade publitseerija

Ürituste infomaterjalid

20 Jahre Beitrag der NATO für die regionale Sicherheit in Südosteuropa und der Schwarzmeerregion

Bulgariens Perspektive der Möglichkeiten und Herausforderungen in Zukunft

Die KAS veranstaltete am 24. Februar in Plovdiv zusammen mit der George C. Marshall Assoziation Bulgarien eine Konferenz zum Thema „20 Jahre Beitrag der NATO für die regionale Sicherheit in Südosteuropa und der Schwarzmeerregion: Bulgariens Perspektive der Möglichkeiten und Herausforderungen in Zukunft“, auf der ein Grußwort des Staatspräsidenten Rumen Radev verlesen wurde, das hier im Wortlaut nachgelesen werden kann.

Varade publitseerija

Varade publitseerija

comment-portlet

Varade publitseerija

Varade publitseerija

selle seeria kohta

Konrad Adenaueri Fond, fondi õppeasutused, hariduskeskused ja välisriikides asuvad bürood korraldavad igal aastal mitu tuhat erinevat üritust mitmesugustel teemadel. Valitud konverentside, ürituste, sümpoosionide jne kohta anname teile aja- ja asjakohast teavet aadressil www.kas.de. Siit leiate kõrvuti sisukokkuvõtetega ka täiendavaid materjale piltide, kõnede käsikirjade, videote või audiosalvestiste kujul.

tellimisinfo

erscheinungsort

Bulgarien Bulgarien

Varade publitseerija